Make your own free website on Tripod.com
KOLEKSI MALAYSIA
Angan-angan Menjadi Kenyataan

Koleksi lain :

2 + 1
Aku Bertudung Seksi
Aku Curang
Aku dan Ex ku
Amoi malang
Angan-angan menjadi kenyataan
Anuar, Awek dan ……………
Apam Langkawi
Asmah
Blue untuk aku
Bomoh
Cikgu Suraya
Curang
Datin Julia
Elly, Jenny dan Yusri
Jakpah Selenger
Hiburan Malam Minggu
Hikayat Abang Man
Kak Jan
Kak Yati Bekas Iparku
Kangkang Si Teresa
Kejadian Di bilik air
Kehangatan Selalu
Keling
Kenangan Manis
Lily dan Sarah
Mahani
Main Dengan Hajah
Merogol Doktor Wong
Norlin
Pengalaman Kena Rogol
Ponteng Assembly
Rintihan Mak Janda
Senior
Seri
Tuisyen
Yaya Gadis Bawah Umur

Nama aku Rizal.Umur aku 16thn.Aku ade ramai sepupu perempuan dan diorang semua umur dalam 16 hingga ke 20an.Dalam bandayk-bandayk seupu perempuan aku tu aku paling minat dengan sepupu aku yang umur dia 19 thn dan masih belajar IPTA dia Itah.

Tapi aku tak pernah pun luah kan perasaaan dekat dia.Aku bukan suka perangai dia atau pun sayang kan dia tapi aku suka pada body,tinggi dan tetek dia.Dia selalu pakai baju kurung aje.Itah ni duduk dengan atok kau kat kampung.So bila aku balik kampung aje aku mesti tak lepas peluang tengok dia penye barang.Tambah2 lagi bile mase lepas mandi.Dia keluar dari bilik air.Aku selalu melancap dengan ambik coli dia dekat dalam bilik air tu.Boleh diaktakan hari2 aku berangan nak main dengan dia.Tapi takut.Lagi pun aku tak pernah ade pengalaman pun.

Nak jadi kan satu cerita..Satu hari Itah ade krusus dekat bandar.Kebetulan dekat dengan rumah aku.So dia pun bermalam dekat rumah aku selama seminar tu berlansung.Mase tu la aku cuba capai kan angan2 aku nak main dengan dia.Rumah aku ni cuma ada 2 bilik.Itah terpaksa tidur bawah.Sebab bilik atas penuh.Masa satu malam tu aku nekad nak raba atau pun buat ape2 yang patut.

Dalam pukul 1.30 pagi aku pun turun nak melaksana kan hasrat aku tu.Tapi Itah tak da dekat sofa yang dia tidur.Aku cari dan tengok lampu bilik air terpasang.Aku cuba megendap dari bhagian dapur macam mane ayng selalu aku buat dekat adik2 perempuan aku.Pegh....megancam tetek dia masih segar puting merah.Aku tengok dia tengah bersih kan badan dengan sabun dan span.Kote aku mase tu jangan cerita la..naik 100% aku rase masa tu nak terkeluar air mani tapi aku tahan.

Lepas dalam 30 minit aku ngendap , Itah aku tengok dia lap badan dengan tuala.Aku mase tu nak lari masuk bilik tapi tak sempat.Hajat aku tadi tak jadi sebab aku tergamam.Aku sembunyi di balik pintu.Lepas tu Itah keluar dari bilik air.Darah aku punye la berderu mase tu.Itah keluar bogel dari bilik air.Dia tak perasan aku agaknye.Aku diam aje.Lepas tu mase dia nak ambik pakaian baru dia nampak aku.Dia tersu sound lame dah ke kat situ?.Aku diam tergamam. Baru je.Nak ambik air.Aku kate.Lepas tu ape punye bodah tah aku naik atas bilik.Malam tu aku berangan , meyesal dan megatur rancagan baru.

Bila siang je aku turun nak mandi.Itah nampak aku dan dia senyum.Aku mase blur lagi baru bangun tidur.Aku masuk bilik air lepas keluar aku tengok mak dan ayah aku siap2 nak keluar adik2 aku pon ikut same.Tapi Itah duduk kat meja siap kan sarapan.Aku naik atas nak berpakaian.Aku tak pakai sepender.Seluar epndek tak pakai baju.Bile aku turun aku tengok family aku dah tak de.Itah masih makan kat meja.Aku pun duduk nak makan sekali.

Tiba-tiba Itah bersuara "seronok la ko eh nampak aku bogel semalam.Ingat aku tak tau ke.Kecik-kecik dah nak mengatal".Herm...Aku mase tu macam nak pengsan."Mane ade tak nampak ape-ape pun semalam.Biasa je minum air lepas tu naik atas."Aku konon ye nak bohong la."Sudah la jangan nak tipu.Aku tau la ko ngendap aku kan."Perg...nak tercabut lutut aku.Aku diam je sampai habis makan.Lepas tu aku naik bilik siap2 nak keluar dengan member."Ko tak ade seminar hari ni ke?" aku tanye.Dia kate dah habis .Aku keluar selamba.

tangg tu aku balik macam biasa.Bila sampai rumah aku tengok tutup aje.Aku masuk la pakai kunci sper.Punye la tekejut + gelabah + suka bila aku tengok Itah tengah tidor kat sopa pakai tuala je.Sambil aku tengok tv terbuka dengan vcd blue aku punye.Aku mase tu dah gelabah.Itah tiba-tiba bangun."eh bila balik ? sory pinjam cd ko kejap ".Aku mase tu dah nak tumbuh tanduk aku beranikan diri."Body ko lawa la ".Aku ayat dia."Kenape nak ke ?"Dia tarik tangan aku sembam kan kepala aku dekat tetek dia.Pergh...tangan aku mula mainkan peranan kejap ketas kejap kebawah.Dia tolak aku.Aku bangun bukak baju seluar yg tak pakai seluar dalam tu.Kote aku dah macam nak tercabut naik 100%.Dia kate jgan gelabah rilexs aje.Mase tu aku tau la yang dia ni memang dah berpengalaman.Dia terus suck batang aku.Aku yag baru 1st time ni dah rase dah nak terpancut.Itah duduk dekat sofa aku pulak berdiri.Mase nak terkeluar air mani aku cepat2 keluarkan batang aku tu.Itah kertawa.Aku punye la bengang mase tu.Lepas tu dia cium mulut dengan aku.Dia ajar aku step ciuman.

Aku tak tahan lagi dah batang aku aku tala dekat tetek dia yang aku selalu idam2 kan tu."Nak masuk kan tak ? " Diatanye.aku punye la bodoh mase tu."Masuk ape?"kene gelak aje la aku.Dia ambik batang aku gesek2 dekat pantat dia.Aku kate nak jilat dulu.Aku tengok dekat vcd tu macam tu la aku buat.Sembam kat mulut kat pepek dia.Lidah aku gerakkan ." ah................agh.........agggggh.........!

Laju lagi....Arg..ah......Huh..ah...!"Kesedapan Itah aku tengok.Lepas 5 minit aku tray nak masuk batang aku pelahan-lahan.Itah tarik terus termasuk."a......hhhhhhh..ah.."Makin kuat.Mula-mula susah sikit.Mase tu la Itah jerit punye la kuat.Lame sikit makin senag aku masukan.Aku dah naik letih turun naik.Berpeluh.Dalam dua jam lepas tu aku tengok Itah dah terkulai.Aku pun penat tapi cover macho la.Dia tarik aku pergi bilik air.

Dekat bilik air aku tu luas ade tub mandi.Dia bukak air kami mandi same2.Kami cium mulut.Aku raba dia sepuas hati.Aku nyoyot tetek dia sampai merah padam.Aku punye kote dia suck sepuas-puas ye.Aku baring dalam tub dengan dia.Kami mandi sabun dia basuh pepek dia bersih2.Aku terus jilat lagi.Argh...argh....Suara halus dia keluar.Mase tu aku rase dah 4 kali aku terpancur.Yg pertama punye la banyak sampai kene puji.Yang kedua boleh tahan samapai yang ktiga keempat dah macam tak ade.Kami mandi sampai kecut jari.Lepas tu nail atas bilik .Main lagi dekat katil bujang aku.Pendek kate dalam satu hari tu sampai ke pag aku bergelombang dengan Itah.Seronok giler.

Lepas kejadian tu Itah balik kampung semula.Tapi aku yang dulu jarang ikiut family aku balik kampung, sekarang ni jadi rajin.Sebab ade Itah yang dah menjadikan angan-angan aku jadi keyataan.Setiap minggu aku ikut family balik kampung dan setiap itu la Itah tewas dalam gengaman aku.

 

Pengajaran : Jangan biarkan budak lelaki dan perempuan terlalu rapat walaupun mereka itu ada ikatan keluarga. Macam-macam boleh jadi beb kat belakang kita.